Creșterea traficului de pe dispozitive mobile a determinat modificarea formatului site-ului

new layout website

Cel mai mare producător mondial de blocuri de zidărie termoizolantă Xella, a lansat un nou format pentru site-urile deținute în fiecare dintre filialele grupului. Noua variantă a paginilor web este adaptată pentru cei care utilizează dispozitive mobile pentru a accesa conținutul dorit. www.ytong.ro este acum mai ușor de accesat de pe orice terminal. Noul format pune un accent mai mare pe imagine. Schimbarea a fost generată de modificarea constantă a obiceiurilor utilizatorilor. Numărul persoanelor care au accesat www.ytong.ro anul trecut de pe mobil s-a triplat comparativ cu anul precedent.

Numărul persoanelor care accesează site-urile companiilor din grupul Xella de pe dispozitive mobile crește substanțial de la an la an. Acest fenomen a determinat compania la o regândire a structurii acestora. Astfel, fiecare site al filialelor Xella din toată lumea are acum un design responsivese, deci se "adaptează" în funcție de rezoluția dispozitivului fiecărui vizitator, astfel încât vizitatorii de pe terminale mobile vor vedea automat site-ul într-un format adaptat.

Site-ul www.ytong.ro a înregistrat o creștere a traficului de 21,8% în 2014. Traficul de pe desktop a crescut cu 7,7% anul trecut față de 2013, în timp ce traficul de pe mobil a înregistrat un avans de 362,3%, iar cel de pe tablete a crescut cu 134,7%. 12 din 100 de utilizatori accesează site-ul www.ytong.ro de pe telefoane mobile. Ponderea utilizatorilor de pe alte dispozitive decât calculatoarele tip desktop sau laptopuri s-a triplat într-un singur an.

„Anul trecut doar 5% dintre utilizatori căutau date despre Xella Ro sau despre produsele Ytong de pe dispozitive mobile. Anul acesta am ajuns brusc la 16% și tendința se menține. Este clar că si în construcții telefoanele mobile și tabletele sunt utilizate din ce în ce mai mult pentru accesarea de informații”, declară Georgiana Stanciu, specialist marketing Xella Ro. „Produsele noastre se adresează unui public tânăr, educat, cu un nivel mediu sau superior al veniturilor. Această categorie de clienți preferă dispozitivele mobile. Astfel, ei pot accesa informații importante direct de pe șantier, sau pot cere oferte personalizate pe site”, adaugă Georgiana Stanciu.

Xella Ro a pus un accent deosebit pe dezvoltarea unor produse online care să vină în sprijinul consumatorilor din România. Anul trecut compania a lansat platforma www.construimcasa.ro produs care cuprinde detalii despre fiecare etapă în construcția unei case, de la alegerea terenului, la primii pași care trebuie urmați pentru obținerea avizelor și autorizațiilor necesare în vederea demarării lucrărilor de construcție și până la documentația necesară pentru recepția unei locuințe.